Åskolen har i øjeblikket ingen ledige stillinger

Ledige stillinger Åskolen - Friskolen i Hørning

Fakta om Åskolen

I skoleåret 2024/25 får cirka 165 friskolebørn deres daglige skolegang på Åskolen fordelt på børnehaveklasse, 1., 2., 3., 4., 5., 6. og en kombineret 7.-8. klasse. Åskolen ringede med skoleklokken første gang i august 2017, og skolen vokser nedefra hvert år med en ny børnehaveklasse. Skolen når sin endelige størrelse i august 2026 med cirka 220 skolebørn fra børnehaveklasse til og med 9. klasse.

Åskolen tilbyder SFO til de yngste børn fra børnehaveklasse– 3. klasse. Cirka 25 lærere, pædagoger, pædagogiske medarbejdere og teknisk-administrativt personale arbejder på Åskolen, og personalegruppen vokser i takt med at skolen bliver større. Åskolen har kostordning.

Åskolen har gode ude- og inde-faciliteter og en nybygget hovedbygning fra 2022.

Åskolen samarbejder med Efterskolen Ådalen som en del af en kombineret fri- og efterskole.

Åskolens værdigrundlag.